0

17 ספטמבר 2017

5 טיפים לצריכה בטוחה ומהנה של קנאביס באכילה

image

כאשר צורכים קנאביס באכילה, ההשפעה תהיה שונה מאד מההשפעה שנוצרת מעישון או מאידוי קנאביס. הזמן שעובר עד שמרגישים את ההשפעה הוא ארוך, ויכול להימשך גם כמה שעות. אם התנסיתם בעבר באכילת קנאביס אתם בטח זוכרים שרציתם לאכול עוד – כי לא הרגשתם כלום גם לאחר 10 דקות. כמובן שזה יכול לגרום לכם לצרוך יותר מדי חומר פעיל ולהשפעה פחות נעימה. 

לכמות החומר הפעיל יש חשיבות גדולה מאד כל עוד זה קשור לאכילה ובליעה של קנאביס, במידה ואכלתם יותר מידי עוגיות קנאביס, סיכוי גדול שהחוויה שתקבלו לא תהיה כל כך נעימה. אז יש לנו כמה טיפים שיעזרו לכם לצרוך קאנביס באכילה ולדאוג לחוויה בטוחה ומהנה יותר.

1.

במידה והמאכל שאתם מחליטים לצרוך מגיע ממקור אמין, כמו קופישופ באמסטרדם או חבר שהביא סוכריות מקליפורניה או פשוט מכר שלכם שהכין עוגיות קאנה-בראוניז, קראו את ההוראות שעל האריזה, הן לא נמצאות שם סתם. כיום ששוק הקנאביס קצת יותר מסודר ניתן להיתקל במאכלים עם מידע מדויק על מינון החומרים הפעילים, כך שלא צריך 'לנחש' כמה חומר פעיל יש במוצר שלפניכם, היא תהיה כתובה על האריזה. אדם הצורך קנאביס באופן קבוע ירצה להשתמש במנה של 15 מיליגרם THC בממוצע, בעוד שאדם שאינו מנוסה צריך לצרוך חצי מהכמות הזאת ואפילו פחות.

שימו לב לתוויות שעל גבי המוצרים ולמינון החומר הפעיל שהם מכילים

2.

תתחשבו בסיבולת שלכם; כאשר אוכלים קנאביס מומלץ להתחיל בכמויות קטנות, משתמשים שיש להם ניסיון עם השפעות הקנאביס ידעו להתמודד גם עם השפעה של כמות גדולה יותר, אך אלו מכם שכבר תקופה לא השתמשו בקנאביס ירצו להשתמש בכמות קטנה, 5 מיליגרם למתחילים, 10 מיליגרם למשתמשים מנוסים. במידה והחלטתם להכין בעצמכם את מאכלי הקנאביס שלכם תוכלו לראות כאן מדריך אשר יעזור לכם לדעת את כמויות החומר הפעיל במאכלים שהכנתם.

3. 

סבלנות. סבלנות היא מילת המפתח כאשר צורכים קנאביס באכילה, כולנו יודעים כמה זה קשה לחכות עד שתתחיל ההשפעה במיוחד שיש לפניכם קופסה מלאה בעוגיות טעימות שאתם רוצים לנשנש, ומאד קל לאכול את העוגיות הללו כאילו הם החטיף האהוב עליכם או מאנצ' מוצלח, אבל שימו לב שאכילה מוגזמת של מאכלי קנאביס יכולים להוביל אתכם לחוויה מטלטלת ולא תמיד נעימה.

לכן התאזרו בסבלנות בסופו של דבר כולם מכוונים לחוויה חיובית, כאשר המטבוליזם של כל אחד מאיתנו שונה מאד, ההשפעה יכולה להגיע לחבר שיושב לידכם אחרי חצי שעה, ואצלכם זה יכול לקחת גם שעתיים, סבלנות היא מילת מפתח תזכרו את זה.

4.

החלטתם לאכול מטעמי קנאביס? שימו לב מה יש לכם בקיבה, אם צורכים מאכלי קנאביס על בטן ריקה ההשפעה תגיע מהר הרבה יותר.

לאלכוהול יש השפעה על הספיגה של החומר הפעיל בגוף

במידה והחלטתם לצרוך קנאביס באכילה ולשתות אלכוהול חשוב לזכור שאלכוהול מגדיל באופן משמעותי את ריכוז ה-THC בדם, קחו זאת בחשבון.

5.

סביבה נעימה ונוחה, הרבה אנשים שלא מעשנים מחליטים לנסות בפעם הראשונה קנאביס באכילה, רצוי שתבחרו את האנשים שנמצאים סביבכם במהלך החוויה בקפידה ותיהיו בסביבה מוכרת ונוחה לכם. החוויה תהיה טובה ומהנה יותר אם תחליטו לחוות אותה עם חבר מנוסה, זכרו שככל שההכרות עם השפעות הקנאביס גוברת כך גם עולה ההנאה בהתאם, לכן שותף מנוסה לפעמים הראשונות יכול להפוך את החוויה לנעימה ומרגיעה בהרבה.

לסיום הקפידו על כללי בטיחות ומינונים ונסו להיצמד ככל שניתן למתכון שיש לכם אם אתם רגישים לגלוטן, או סובלים מצליאק, ניתן למצוא פתרונות אכילים לצריכת קנאביס, כך שלא תצטרכו להישאר רעבים או נטולי השפעה, תוכלו לקרוא על כך במאמר הזה. שיהיה בתאבון.

>>>למתכון להכנת חמאת קנאביס לחצו כאן<<<

שיתוף הכתבה במייל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.


CAPTCHA Image

Reload Image