ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

8 טיפים להתמודדות עם השפעה חזקה של קנאביס

שתפו את החברים

כל צרכן קנאביס יכול להגיד לכם שאם יש הרגשה שאיש לא נהנה ממנה בקנאביס, זה הרגע שבו אתם מבינים שאתם יותר מדי מסטולים. לפעמים זה נגרם מאכילה של קנאביס, כך שההרגשה מגיעה לאחר כמה שעות אפילו, או שסתם ניסיתם להרשים…

כל צרכן קנאביס יכול להגיד לכם שאם יש הרגשה שאיש לא נהנה ממנה בקנאביס, זה הרגע שבו אתם מבינים שאתם יותר מדי מסטולים.

לפעמים זה נגרם מאכילה של קנאביס, כך שההרגשה מגיעה לאחר כמה שעות אפילו, או שסתם ניסיתם להרשים את החברים עם שאכטה מוגזמת. לפעמים פשוט סף ההשפעה שלכם הוא נמוך, וברגע שזה קורה החוויה יכולה להיות לא נעימה במיוחד.

אין צורך להילחץ, רובם חווים בשלב זה או אחר חוויה כזו ולמרבה המזל יש לא מעט דרכים לאזן את ההרגשה, אז אם כבר הגעתם לנקודה כזו בהרגשה שלא נוח לכם, אספנו כמה טיפים שיעזרו לכם להרגיש נוח יותר ונעים.

  1. לא להיבהל

רגיעה

אל תיבהלו, אתם בסדר והכל בסדר. רוב התסמינים של “סאטלה רעה” יתפוגגו בתוך כמה דקות עד שעה שעתיים, וללא תופעות מיוחדות. תנו לזה קצת זמן וההרגשה הזו תהיה בסופו של דבר מאחורינו.

כמו שאתם בטח כבר יודעים, מקרי מוות ממנת יתר של קנאביס לא קרו אף פעם, ולכן, אין לכם מה לדאוג בנוגע להמשך הקיום שלכם. (פשוט צריך לזכור כי אם בטעות תגזימו, אתם תהיו בסדר בעוד זמן קצר)

  1. דעו את הגבולות שלכם לפני העישון

לפני העישון, תנסו להכין את עצמכם בהתאם לרמת היכולת שלכם בעישון. למשל, לעשן עם חברים שאתם מכירים וחשים איתם בנוח, כדי לא להרגיש לחץ לצרוך יותר ממה שאתם יכולים להתמודד. חברים חדשים זה כיף ונחמד, אבל להיות מוקף זרים כאשר אתם לא יכולים להרגיש את הפנים זה לא נעים במקרה הטוב, ואפילו קצת מלחיץ.

כאשר צורכים קנאביס באכילה, מומלץ לאכול במנות קטנות, ולהמתין לפחות שעתיים לפני הגדלת המינון. מומלץ לנסות מינון של 10 מ”ג חומר פעיל, או אפילו 5 מ”ג אם אתם רוצים הרגשה יותר קלה ועדינה. כנ”ל לגבי עישון ואידוי  – אם אתם רגילים לקחת מדי פעם שאכטה, אנחנו לא ממליצים לכם לעשן בשרשרת עם החברים בסלון, נסו להסתפק בשאכטה אחת והמתינו כמה דקות להשפעה.

  1. מים

מים

מים, מים, מים, – לא לשכוח לשתות!  קנאביס מייבש, אז גם אם אתם מעדיפים מיץ, או משקה מתוק אחר, תמיד וודאו שיש לידכם משקה מתוק וקר (רצוי ללא קפאין), זה גם יעזור לכם להילחם ביובש בפה.

אלכוהול אינו נחשב כמים לצורך העניין, ואינו מומלץ לצריכה ביחד עם קנאביס עבור מעשנים חדשים, הסיבה היא שאלכוהול יכול להגדיל באופן משמעותי את ריכוז ה-THC בדם.

  1. פלפל שחור

פלפל שחור.jpg 2

אם אתם מתמודדים עם הרגשת פרנויה או חרדה, כתוצאה מעישון מופרז של קנאביס, מרכיב ביתי פשוט מהמטבח שלכם יכול להביא לשיפור ההרגשה: פלפל שחור. הרבה אנשים מצהירים שעל ידי טריק הפלפל השחור, הם הרגישו יותר טוב. רק לרחרח או ללעוס כמה גרגרי פלפל שחור וזה יספק לכם הקלה מידית.

  1. לשמור על קור רוח ומנוחה

שינה

מצאו מקום שקט, שבו אתם יכולים לנוח ולנשום עמוק. זכרו, אי הנוחות שאתם מרגישים תעבור די מהר. קחו נשימות עמוקות דרך האף, והחוצה דרך הפה. תתמקדו בנשימה ופשוט תנוחו מעט.

שינה יכולה להיות החלופה הטובה ביותר להרגשת קנאביס חזקה מדי, אבל לא תמיד קל להירדם כשמרגישים כך. אז לאחר שמצאתם אזור שקט, תשכבו ותנו לעצמכם להירגע. אפילו רק להתרווח, עד שאתם מרגישים חזקים מספיק כדי לקום על הרגליים.

  1. נסו לצאת להליכה

הליכה

לפעמים שינוי של נוף וקצת אוויר צח יעזרו לכם לחדש את זרימת הדם, ובנוסף זה גם ימריץ ויעורר אתכם. רק תזכרו להישאר קרוב לסביבה הקרובה שלכם – במיוחד במקומות כמו אמסטרדם או ארצות הברית, לא כדאי ללכת לאיבוד בזמן שאתה מרגישים חרדה או פרנויה.

אם אתם מרגישים שקשה לכם לצאת להליכה בגלל סחרחורת או שפשוט אתם “דבוקים” לספה,  אנחנו ממליצים לכם לנסות את טיפ מספר 5, לפחות עד שתרגישו יותר טוב.

  1. מקלחת

מקלחת

אמנם לא תמיד זה אפשרי אם אתם מטיילים או שאתם בבית של חבר, אבל אם אתם בבית, עשו מקלחת או אמבטיה מרעננת כאופציה נעימה שתעזור לכם להירגע.

  1. הסחת דעת

כל מה שנראה לכם משעשע ומהנה בסאטלה שלכם, זה גם דרך מצוינת להעביר את התחושות הלא נעימות,

צביעה

תוכלו לנסות למשל:

  • האזנה למוסיקה שאתם אוהבים
  • להכין משהו טעים לאכול
  • צפייה ביוטיוב בסרטים מצחיקים
  • פעולות יצירה ואומנות
  • שיחה עם חבר או חברה
  • משחקי חברה
  • משחקי ווידאו

לא משנה איזה מהפעילויות אתם מעדיפים, וודאו שזו פעילות שאתם כבר רגילים לעשות, ושהיא נותנת לכם תחושה נעימה ונוחה יותר. המוח שלכם כבר ייתן לכם תזכורת שאתם בסדר גמור.

דבר חשוב נוסף שצריך לדעת, אל תתנסו בקנאביס בפעם הראשונה אם זה מגיע מלחץ חברתי ולא מתוך רצון שלכם, עשו זאת רק כשאתם מודעים ויודעים היטב מהן ההשפעות של הקנאביס, והקפידו לצרוך באחריות.

אז איך אתם עוצרים את השפעות הקנאביס? יש לכם שיטה מיוחדת? שתפו אותנו…

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) |

    עוזר גם לאכול תפוח ירוק…

  2. dr |

    סוכר, כל דבר שיש בו סוכר, והרבה ממנו. פירות, חמצוצים, שוקולד. מאוד עוזר לי

שינוי גודל גופנים
ניגודיות